Tuesday, July 21, 2009

Aku tetap aku

Nukilan IBNUSARHA
assalamualaikum, jazakallah khair atas segala komen yang membina dari rakan blogger sekalian pada entri yang lepas. Benar kata seseorang yang persekitaran tetap persekitaran maka ia tidak akan sama sekali dapat diubah. Yang hanya boleh berubah adalah diri kita sendiri.

Alhamdulillah, masyarakat UNIMAS sudah makin berlumba mencari kebaikan. Mungkin ada yang dapat melihat keadaan ini dan mungkin juga yang hanya merasakan bahawa UNIMAS adalah UNIMAS. Namun, cabaran perlumbaan mengejar kebaikan semakin sengit. Kepada semua Al - akh wa Ukhti selamat berjuang konsistenkan diri, think positive and keep up doing till the last drop of our blood. InsyaALLAH yang kita kejar hanya mardotillah dan sama - sama ana seru kita perbetulkan niat lantas mengkonsistenkan mutabaah dan jangan sesekali lupa mohon ALLAH permudahkan dan menyuburkan lagi bumi UNIMAS insyaALLAH.

Kepada sesiapa yang mengenali daku, daku memohon maaf atas segala yang telah daku lakukan. Diri ini senantiasa bergelumang dengan dosa dan kesalahan, jika kalian memerhati daku ini lemah dan bermasalah jangan tunggu lama - lama tegurlah saya insyaALLAH daku cuba menerimanya dengan baik. Rakan - rakan sekalian jazakallah kerana membantu daku dalam melayari bahtera hidup ini. Ya ALLAH pemudahkan urusan seluruh rakanku dan daku jua.


No comments:

Post a Comment

Sebarang cadangan dan pendapat boleh kemukakan di sini...

Anda juga mungkin meminati...