Monday, November 01, 2010

Bangkit bersyukur

Assalamualaikum warohmatullah wabarokatuh.

Buat yang wish ana/saya/kamek selamat ulang tahun, semoga Allah membalasnya dengan kebaikan. Umur saya mencapai 21 tahun genap, selangkah lagi menuju dewasa.

Kepada Allah aku bersyukur,
Kepada Rasul aku berselawat.

Buat ibu, pengorbananmu tiada tandingannya,
Buat ayah, kasih sayangmu tiada taranya,
Buat abang-kakak, keprihatinanmu tanda kasih sejati,
Buat ikhwah, seperjalanan denganmu menyahut tuntutan Ilahi meninggalkan sejuta memori,
Buat guru/pensyarah, semoga aku berkah dalam naungan ilmu yang telah engkau curahkan,
Buat rakan, terima kasih kerana berkongsi cerita kehidupan,
Buat anak-anak saudara, Sujang gembira dalam keramaian kita berkeluarga,
Buat sesiapa sahaja, terima kasih kerana mengucapkan:

Selamat Ulang Tahun Keputeraan.

Sujud syukurku padamu Ya Allah.
Aku ada kerana kamu ada

Ikhwahku yang luar biasa

Perpustakaan Perubatan,
FPSK, Kuching.


No comments:

Post a Comment

Sebarang cadangan dan pendapat boleh kemukakan di sini...

Anda juga mungkin meminati...