Monday, December 01, 2008

Cikgu MRSM Transkrian = Pindah, Bersalin

بسم الله الرحمن الرحيم
Syukur Alhamdulillah teacher Syafenas and cikgu Marni telah selamat melahirkan puteri mereka. Teacher Syafenas menyambut puteri pertama beliau pada 20 November 2008 di Hospital Raja Perempuan Bainun (Hospital Besar Ipoh). Puan Marni pula menyusul 3 hari selepasnya menyambut puteri kedua beliau. Nama puteri Ms Syafenas, Syazrah Aisyah Binti Ahamad Razali. Untuk puteri puan Marni saya tak tahu sebab call beliau tapi tak berjawab. Semoga cahaya mata ini dapat menambah eratkan hubungan kekeluargaan cikgu - cikgu sekalian dan semoga ALLAH merahmati dan senantiasa melindungi keluarga guru - guruku ini. Tahniah cikgu!

Dalam menceritakan kisah kelahiran puteri tersayang, Miss Syafenas ada memberikan satu perkhabaran baru. Perkabaran yang mungkin gembira dan ade juga campuran duka. Ada 6 orang guru MRSM Transkrian akan berpindah ke MRSM lain. huhuhu. Cikgu Marni, Cikgu Yusuf Zaki dan Tuan Haji Mohd Yusoff (pengetua) akan ke MRSM Betong manakala Miss Syafenas akan ke MRSM Batu Pahat. Cikgu Sharmiza pulak akan ke MRSM mana tah lupe lak...tapi nama tempatnya sama ngan tempat pak lah, kalau tak silap. Yang gembira adalah cikgu2 yang berpindah ni la, mereka dapat berpindah ke MRSM yang dekat dengan asal dan juga kediaman mereka. tetapi sedikit duka kepada cikgu2 lain yang telah lama bersahabat dengan cikgu yang akan berpindah. Saya turut bersedih juga sebab nanti kalau pergi maktab tak de la dikacau oleh cikgu Marni n miss Syafenas lagi huhuhu. Tapi walaubagaimana pun selamat menjalankan tugas di MRSM baru ye cikgu - cikguku sekalian.


Cikgu Marni Musa....Cikgu Math


Cikgu Sharmiza Arianti....Cikgu Sejarah dan Guru Kelas 5 Alpha 2006

Miss Syafenas.. English teacher


Cikgu Yusuf Zaki...Cikgu Fizik merangkap warden asrama

*walaupun kat atas saya kata ada 6 orang akan berpindah tapi kat sini ade 4 gambar je. yang lain saya tak tau cikgu mana yang pindah....untuk gambo Tuan Haji Mohd Yusoff insyaALLAH nanti saya letak sebab tak tau letak kat mana gambo tu huhhuhu....sape - sape nak komen mengenang masa lampau ok gak hhehee

2 comments:

  1. adoi..sedeh la pulak..ckgu2 yg besh n sporting2 dh nk pndh lak..nnt kku g mktb dh kurg ckgu2 yg kte knl kn danial..ari2 mse aku g pon dh rmai sgt ckgu2 yg aku xknl..diorg bru pndh msuk trans..

    bab tcer finas ngn ckgu marni tu besh..hehe..smoge ckgu2 kte hepi ngn life n famly diorg skng..kte sme2 la doakan ye kwn2...

    ReplyDelete
  2. ohohohoho....
    rindu nye ngan cekgu2....
    hihihi, cekgu trans yg ku still contact,
    ckgu marni jerk...
    ahaks..die ckp, anak die chumel cm ak gak...hihihihi...sape kah ckgu syafenas???ku tak kenal la danial...
    uhuk.....

    ReplyDelete

Sebarang cadangan dan pendapat boleh kemukakan di sini...

Anda juga mungkin meminati...