Saturday, July 18, 2009

Aku dan aku

IBNUSARHA
Assalamualaikum, hari ni hari yang mungkin baik dan mungkin satu hari yang amat mengecewakan dan memusnahkan iman yang dibina. Apa yang terjadi ya? Hanya dia dan aku yang tahu bak kata orang "everyone have their own privcy".

Entahlah hari ini ada orang kata aku ni garang, marah tak bertempat, emo....sejak kecil lagi aku rasa perangai ini develop tapi i'll try my best to reduce it but still ada juak yang menegur kamik ini garang. Sebabkan garang orang tidak mahu berkata - kata dengan kita hanya kerana takut nanti disergah dan di marahi. Entahlah. Balik rumah masuk bilik tido, keluar makan naik kete kuliah masuk bilik tido. macam gitu je la kerja harian. Nak bersembang ada yang nak sembang kita sembang ada yang tidak maka tidak lah.

Duduk serumah pun sepatah ditanya di balas sepatah pabila kita stress baru nak bersembang kan kena marah. pastu mula takut hendak berkata kata. Mungkin kena senyap je la kot. Bila di tanya ke mana bermain main. Bila kita hendak berseloroh maka dia mula hendak serius. privacy manusia hanya manusia yang tahu. entah la....afwan jika tak paham penulisanku ini...this is my privacy....

5 comments:

  1. eemmmphhh.. baik tak payah tulis kalo semuanya privacy... cite la..

    View Profile: Rantong™

    ReplyDelete
  2. org xkan ckp ko garang jika dia btul2 knl ko.... aku x ckp n x fkir pun ko garang cz aku thu ko org cmne...xpe..it takes time to noe prgai msg2... sabar je la ok...doa byk2.. ;)

    ReplyDelete
  3. siapakah al insan yg mengatakan anda garang?

    meh sini aku salam die....

    ReplyDelete
  4. siapakah al insan yg mengatakan anda garang?

    meh sini aku salam dia...

    ReplyDelete
  5. relaks sudah..da lame dieorg knl kmu..dieorg tau lar kmu cmne..^^semoga sabar menghadapi hari-harimu..

    ReplyDelete

Sebarang cadangan dan pendapat boleh kemukakan di sini...

Anda juga mungkin meminati...